دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC

دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC

 بالاخره بازی محبوب  Stronghold Crusader II  پس از تاخیر کوتاهی که داشت به بیرون منتشر شد . این نسخه بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع Real-Time بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند. بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید(battle interface) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک Real-Time خواهد بود. هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند همچنین در قسمت آنلاین همانند گذشته امکان بازی همزمان تا ۸ نفر وجود دارد و بازیکنان می توانند در حالت های مختلف و شخصیت های دلخواه به نبردهم بروند. کنترل  قلعه های راحت تر شده و ساخت قلعه تا حد بی نهایت ادامه خواهد یافت. ورود شخصیت های جذاب کلاسیکی نیز از بخش های جدید این بازی محبوب خواهد بود. سرعت حرکات دشمنان سریع می باشد و شما در مدت زمان کوتاهی باید از محاصره توسط دشمن بگریزید. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را ازسایت دانلودها دریافت نمایید.

Stronghold Crusader II  – CODEX

Update: Stronghold Crusader II-3DM added!

 | آپدیت بازی + کرک ۳dm به پست اضافه شد|

 

 Stronghold Crusader II  cover دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی Ancient Space برای PC

 بازی Ancient Space یک بازی استراتژیک واقعی می باشد که در آن نبردهای سیارات رخ می دهد و شما را به مانورهای تاکتیکی دعوت می کند. در این بازی، شما با به اتمام رساندن ماموریت های خود و جمع آوری منابع که باعث می شوند در بازی به قسمت های بعدی بتوانید منتقل شوید، به توسعه و ساخت گستره ی استراتژیکی خود می پردازید. در این بازی با دفاع از حوزه ی خود و حمله به سایرین، در بین مراحلی که باید اسکورت کنید و یا به صورت مخفیانه کارهای خود را انجام دهید، تصمیم گیری کنید! در این بازی در میان سیارات مختلف سفر کنید و تجربه ای جدید از بازی های استراتژیک را در دنیایی رمزآلود امتحان کنید.

 

Ancient Space PC-CODEX

 

Ancient Space pc cover دانلود بازی Ancient Space برای PC

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی Gauntlet برای PC

 بازی کلاسیک Gauntlet که یک بازی ۴نفره در کنسول های قدیمی بود، حال بازسازی شده و با حال و هوایی جدید عرضه شده است. یکی از ۴  قهرمان بازی را انتخاب کنید و پا به سیاه چالی مملوء از هیولاها بگذارید و ترکیبی از منحصر به فرد بودن ساختمان ها و سطوح تصادفی بازی را تجربه نمایید. با دشمنان و دزدان، با همراهی دوستان خود به نبرد بپردازید تا ثروت و شکوه را بدست بیاورید. این بازی به ۲صورت تک نفره و چندنفره قابل بازی می باشد که شما می توانید برحسب تمایل خود، یکی از آن ها را انتخاب نمایید و طعم جدیدی از این سری بازی ها را بچشید.

 

Gauntlet PC-CODEX

 

Gauntlet pc cover small دانلود بازی Gauntlet برای PC

 

 


می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC

 داستان بازی Falling Skies The Game زمانی اتفاق می افتد که بیگانگان به رمین حمله می کنند و تنها بازماندگان باید از سیاره در برابر آنان محافظت کنند . در این بازی تیم مبارز باید با انجام عملیات های تاکتیکی مخفیانه برای نجات زمین تلاش کنند و همچنان زنده بمانند تا امید از بین نرود . در این بازی عملیات ها و مراحل بیشماری پیش روی شما قرار می گیرد و و شما با استفاده از مهارت خود باید آنها را پشت سر بگذارید و در عین حال تجهیزات و سلاخ های خود را تقویت کنید تا بتوانید در این مبارات پیروز شوید . در این بازی نقشه های متنوع و جذاب بسیار خودنمایی می کند و شما برای شروع مراحل بعدی مشتاق تر می شوید .

 

Falling Skies The Game-CODEX

 

Falling Skies The Game دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی Outland برای PC

 Outland یک بازی کم حجم و دوبعدی می باشد که به تازگی توسط یوبی سافت عرضه شده است . بازی دارای سبک Arcade میباشد.در این بازی شما می بایست با کمک پارکور موانع را پشت سر بگذارید و همچنین می توانید در بازی به آرامی راه رفته و با دشمنان بجنگید.حوادث ناگهانی و غیر منتظره ای نیز در انتظار شما خواهد بود که شما را غافل گیر می کند.بازی دارای هیجان بالایی می باشد. این بازی را می توان هم سیک بازی های دیگری همچون Shank دانست . وظیفه ی شما نجات دنیا از دست نیروهای شیطانی می باشد . در این بین از مناطق باستانی دیدن خواهید کرد .

 

Outland-SKIDROW

 

Outland دانلود بازی Outland برای PC

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی Wings Remastered Edition برای PC

 نسخه جدید بازی Wings! با نام نسخه Remastered عرضه شده است و شما را به حال و خوای بازی کلاسیک نبردهای هوایی مه در گذشته بوده است می برد و تجربه ای از یک بازی اکشن چشم نواز، درام و پر از احساسات را تجربه خواهید کرد. در این بازی شما نقش خلبانی را دارید که در هوا به نبرد با دشمنان خود می پردازد، اشراری که بمب های انتحاری کار می گذارند را دستگیر می کند و بمب ها را خنثی می کند و خطوط دشمن را درهم می شکند! این بازی در حال و هوای جنگ جهانی اول بوده و از دیدگاه یک خلبان نظامی در این جنگ جهانی، بازی را روایت می کند.

 

Wings Remastered Edition PC-RELOADED

 

Wings Remastered Edition pc cover دانلود بازی Wings Remastered Edition برای PC



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی Warlock 2 Wrath of the Nagas برای PC

 فزونه ی Wrath of the Nagas اولین افزونه عرضه شده برای بازی Warlock 2 می باشد که در آن بزرگترین خطری را که Ardania تا به حال به خود دیده است را تصویر می کشد. قرن ها بوده که سرزمین حفاظتی مورد هجوم قرار گرفته و منتظر فرصتی برای اعتصاب، حمله و نبرد با این بی رحمی همیشه وجود داشته است. حال موقع آن است که Nagas بازگردد و این وظیفه را انجام دهد! این خطرات در دوران "پادشاه کبیر" دیده نمی شد ولی از همان زمان، دشمنان به فکر تاریک نمودن آسمان ها، زهرآگین نمودن سرزمین ها و پاک سازی رد پای بشریت از تمامی نقاط زمین بوده اند.

Warlock 2 Wrath of the Nagas PC-SKIDROW

 

Warlock 2 Wrath of the Nagas pc cover دانلود بازی Warlock 2 Wrath of the Nagas برای PC

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی Saints Row Gat out of Hell برای PC

 به جرات می توان گفت که در مقابل محتویات سری بازی Saints Row هیچ گونه موانعی وجود ندارد. از شوخی با عناوین بزرگی همچون Metal Gear Solid و تیکه پرانی های مختلف به دیگر مسائل موجود در دنیای بازی ها گرفته تا ریاست جمهوری و طنزهای واقعا خنده دار. اما باور این مسئله که یک بازی مانند Saints Row: Gat Out of Hell از عناوین دنیای والت دیزنی الهام گرفته باشد از همه سخت تر است! در داستان بازی Saints Row: Gat Out of Hell شما با حضور در نقش یکی از دو شخصیت Johnny Gat یا Kinzie Kensingto بایستی به سراغ رئیس گروه Saints در جهنم بروید که قرار است با دختر شیطان ازدواج کند. حال در این میان شما با شخصیت های تاریخی و محبوب سری Saints Row نیز مواجه خواهید شد. تا به اینجای کار شباهتی به انیمیشن های Frozen یا Snow White دیده نمی شود مگر اینکه بحث موزیکال بودن را به وسط بکشید. Gat Out of Hell یکی از محتویات جدیدی می باشد که پیرامون بازی Saints Row 4 ساخته شده و در نمایشگاه PAX 2014 معرفی شده است. پلفترم های اعلام شده PC ،PlayStation 3 ،Xbox 360 می باشد.

Saints Row Gat out of Hell PC-RELOADED

|نسخه فشرده CorePack با حجم ۳.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۱ بازی Update.1-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Saints Row Gat out of Hell pc cover small دانلود بازی Saints Row Gat out of Hell برای PC

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی Grey Goo برای PC

 Grey Goo جدیدترین پروژه شرکت Petroglyph (متشکل از برخی کارمندان  Westwood Studios)به همراه اعضای استدیو Grey Box است که از سبکی مشابه بازی های Command & Conquer: Generals بهره میبرد. بازی Grey Goo به بهترین شکل ساخت و ساز پایگاه (Base)، مدیریت واحدها و جنگ در فضا را به نمایش در می آورد. همچنین قول داده شده یک سری موارد کسل کننده که بعضا بازی های این سبک دچار آن می شوند حذف شود و تمرکز بر روی یک بازی تاکتیکی مبتنی بر ساخت پایگاه و گیم پلی کلاسیک RTS خواهد بود. این بازی دارای سه فرقه است: گروه Beta، انسان ها و Goo. هر کدام استراتژیک ها و واحدهای منحصر به فرد خود را دارا هستند و شما می توانید به صورت تک نفره، Co-op و یا چند نفره آن را تجربه کنید. هوش مصنوعی در بازی Grey Goo بر اساس ایده های آژانس تحقیقات پیشرفته بر روی سیستم پدافند (DARPA – سازمانی که در دنیای واقعی وجود دارد) طراحی شده و هر مسابقه بجای اینکه از پیش تعیین شده باشد، منحصر به فرد خواهد بود.

Grey Goo PC-CODEX_REPACK

 

Grey Goo pc cover small دانلود بازی Grey Goo برای PC

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

درباره ی بخش داستانی این عنوان اطلاعات چندانی منتشر نشده است   اما می توانم کمی شما را با داستان بازی آشنا کنم . شخصیت اول که styx نام دارد قرار است به شهر Akenash سفر کند و بر خلاف چثه ی کوچکش  هدف بزرگی دارد و آن هم این است که بیشتر با خودش آشنا شود و  جنسیت و نوع خودش را بشناسد زیرا دیگر مانند او کمتر پیدا می شوند و تقریبا نسل او از بین رفته است . Akenash جایی است که تمام تاریکی ها از آن جا سرچشمه میگیرند و تمام موجودات خبیث در آن جا هستند به همین دلیل styx باید با استفاده از مهارت های خود به هدفش برسد . اخیرا شخصیت Styx مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است و با این که Of Orcs and Men  چندان موفق نشد اما شخصیت خبیث styx ممکن است توجه خیلی ها را جلب کرده باشد علاوه بر این دیالوگ های او نیز بسیار تاثیر گذار هستند همچنین او عاشق دزدی است که این شخصیتش را کامل میکند و ممکن است این بازی را با عنوان  Thief مقایسه کنید آن موقع فرق یک بازی سوم شخص با اول شخص را درک خواهید کرد . استدیوی فرانسوی  Cyanide تمام تلاش خود را میکند که به این بازی  هویت خاص خودش را بدهد ، اما این را نمی توان انکار کرد که این عنوان از بازی Thief الهام گرفته شده است . شما شخصیت styx را در  محیط های خیلی بزرگ و متنوع  کنترل خواهید کرد به طوری که ممکن است احساس کنید این یک بازی open world است اما این طور نیست . عنوان styx راه های زیادی را برای نابودی دشمنان شما فراهم کرده است تا به هدف خود برسید ، می توانید حواس آن ها را منحرف کنید یا اینکه در بین آن ها  مخفی بشوید و در بین انجام این کارها جواهرات و اشیاء با ارزش را  بدزدید . محیط بازی به گونه طراحی شده که فضای زیادی برای انجام مخفی کاری وجود دارد ، در ها و راه های زیادی برای رسیدن به دشمن خود در بازی گذاشته شده است . شخصیت styx خیلی سریع و چالاک است ، اما بهتر است همیشه در حالت مخفی کاری بماند این کار باعث میشود که صدای پای او به گوش دشمنان نرسد اما اگر از دشمنان فاصله زیادی داشته باشد  این کار دیگر لازم نیست و می تواند به سرعت حرکت کند . بهترین روش برای مخفی کاری حرکت در سایه ها و تاریکی است اما برای اینکار باید مراقب نوع دشمن خود باشید.

 

Styx: Master of Shadows PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Styx Master of Shadows pc cover دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی WARMACHINE Tactics برای PC

WARMACHINE: Tactics یک بازی استراتژی و مبتنی بر چرخش می باشد که جایزه های بسیاری را صاحب شده است و شما در این بازی در فرمانروایی آهن بازی خواهید نمود. در این بازی شما به رهبری ربات ها و جنگجویان برجسته ی خود، که با نیروی بخار کار می کنند، خواهید پرداخت و در نبردهایی برای سلطه بر جادو و قدرت های افسانه ای شرکت خواهید نمود. این بازی دارای ۲۱ مرحله در حالت تک نفره و نقشه های متفاوت در حالت چندنفره می باشد.

WARMACHINE Tactics PC-RELOADED

 

Warmachine Tactics pc cover دانلود بازی WARMACHINE Tactics برای PC

 

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold HD و Stronghold Crusader HD برای PC

۲ نسخه از سری بازی Stronghold این بار با گرافیکی بسیار بالا و HD توسط استودیو بازی سازی Firefly Studios عرضه شده اند. همان طور که میدانید بازی جنگ های صلیبی زیبا و پرطرفدار عمدتاً به پیروزی و برتری نظامی در جنگ های قرون وسطی متمرکز است و کار انفرادی و انجام حملات بی فکر در آن باعث شکست خواهد شد. بازی Stronghold شامل ۲۱ مرحله می باشد و موقعیت خوبی برای سنجیدن قدرت فکر و تمرکز شماست.مراحلی نظیر شکستن محاصره ها ، به اسارت درآوردن سربازان دشمن و بیگاری کشیدن از آنها برای استخراج طلای بیشتر و در نتیجه پول بیشتر برای خرید وسایل جنگی و همچنین جلوگیری از هجوم دشمنان.اینبار این سری بازی جنگ های صلیبی را با گرافیک بسیار قابل توجه و به صورت HD تجربه خواهید کرد که خود به تنها بر جزابیت این بازی بسیار افزوده است. هم اکنون می توانید بازی جنگ های صلیبی را از دانلودها دریافت فرمایید.

Stronghold HD + Stronghold Crusader HD PC – Tiny

 

Stronghold  دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold HD و Stronghold Crusader HD برای PC

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی Company of Heroes 2 Ardennes Assault برای PC

نسخه جدید بازی Company of Heroes 2 با نام Ardennes Assault عرضه شده است که یک فصل جدید و دلخراش در راستای سری بازی هایی با همین عنوان می باشد. در ادامه ی داستان جنگ جهانی دوم، نسخه ی جدید این بازی یک بار دیگر شما را در قلب نبرد قرار می دهد که قبلا توسط چرچیل به عنوان بزرگترین جنگ امریکا یاد شده است. در این بازی شما رهبری ارتش امریکا را بر عهده دارید و باید در چالش های تاکتیکی و حمله های خطرناک، با استفاده از مانورهای ناگهانی که توسط رهبر ارتش خستگی ناپذیر آن ها یعنی Oberkommando West صورت می گیرد، راهنمایی نمایید. دقت داشته باشید که نسخه جدید این بازی به همراه تمامی DLC های موجود این بازی، از جمله Ardennes Assault: Fox Company Rangers عرضه شده است.

Company of Heroes 2 Ardennes Assault PC-RELOADED

 

Company of Heroes 2 Ardennes Assault pc cover دانلود بازی Company of Heroes 2 Ardennes Assault برای PC

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی Metal Gear Solid V Ground Zeroes برای PC

داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.

Metal Gear Solid V Ground Zeroes PC-CODEX

 

Metal Gear Solid V Ground Zeroes pc cover دانلود بازی Metal Gear Solid V Ground Zeroes برای PC

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی Mechs and Mercs Black Talons برای PC

نبردی ویرانگر باعث جدایی کهکشان به تکه های مختلف شده است. هزاران سیستم ستاره ای و سیاره ای اعلام استقلال کرده اند یا اتحادیه های جدیدی را ایجاد کرده اند، در حالی که دولت ها نزول کرده اند و ارباب های جدیدی برای مدیریت قدرت رشد پیدا کرده اند. آشوب و به هم ریختگی در همه جا وجود دارد و بنابراین، نگهداری نظم و تعامل صلح بین دولت های مختلف، امری است که باید در راستای آن تلاش کنید و آن را انجام دهید. شما در این بازی، فرمانده گروه Black Talons می باشید که در حال حاضر در سیستم Oberon قرار دارید. بازی Mechs & Mercs: Black Talons یک بازی استراتژیک و اکشن می باشد که در آن شما باید نظم را به دنیا بازگردانید.

Mechs and Mercs Black Talons PC-CODEX

 

Mechs and Mercs Black Talons pc cover دانلود بازی Mechs and Mercs Black Talons برای PC

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی Blackguards 2 برای PC

 

Blackguards 2 PC-CODEX

 

Blackguards 2 cover دانلود بازی Blackguards 2 برای PC

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

دانلود بازی Payday 2 Game of The Year Edition برای PC

Payday 2 Game of The Year Edition | تاپ 2 دانلود

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب
http://www.linkexchange.netscript.ir/

ليست صفحات


تعداد صفحات : 6

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 66
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 22
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 7
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 22
            بازدید ماه بازدید ماه : 31
            بازدید سال بازدید سال : 105
            بازدید کلی بازدید کلی : 3513

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.141.202.54
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            خبرنامه

            خبرنامه

              براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



              آخرین نطرات کاربران

              آخرین نطرات کاربران

                درباره ما

                  سیله  دانلود
                  به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی دراین وب داشته باشید. باتشکر علی رضا خالدی

                کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به سیله دانلود بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف